deca

αυξηση των μυων στα χερια

Rate this Entry
Η αυξηση των μυων στα χερια ειναι ευκολοτερη απο οτι νομιζουμε,απλα για να τα καταφερει καποιος θα πρεπει να ακολουθηση μερικες συμαντικες αρχες.

Εκτος απο τους κοιλιακους (sixpack) ειναι τα ογκωδες και δυνατα χερια ενα συνβολο ανδρισμου και ενα συνβολο που πρεπει να εχει καθε αθλητης.Ο καθε bodybuilder επαγκελματιας η οχι θελει να αποκτησει οσο γινεται πιο δυνατα και ογκωδει χερια.



Βεβαια πολλες φορες πολυ αθλητες θελοντας να αποκτησουν ογκωδει και δυνατα χερια νομιζουν πως πρεπει να κανουν 20 η και παραπανω επαναληψεις και οσο πιο γινεται πιο πολλα σετ,στο τελος βεβαια με το προγραμμα γυμναστικης που κανουν δεν γυμναζουν τα χερια τους αλλα τα βασανιζουν και βεβαια το μονο που καταφερνουν ειναι να εχουν αρνητικα αποτελεσματα.

Γιατί δεν λειτουργεί αυτο το στυλ προγραμματος:

Ο απλος και μονο λογος ονομαζεται υπερφόρτωση και υπερβολική διέγερση.Ενας μυς μπορει να μεγαλωσει μονο οταν γυμναζεται με σταθερα προοδευτικα ερεθισματα και εχει μετα αρκετο χρονο για να ξεκουραστει.

Αν γυμναζεται πολυ συχνα και σκληρα τα χερια σας δεν τα αφηνεται να ξεκουραστουν και χωρις ξεκουραση δεν θα εχεται ποτε επυθημητα αποτελεσματα.Αν βρισκεστε στο σταδιο που γυμναζεται πολυ συχνα τα χερια σας τοτε αυτο που εχω να σας πω ειναι να αρχισεται απο εδω και περα να τα γυμναζεται 50% μονο και μεσα σε 2 μηνες θα δειτε τα χερια σας να περνουν φορμα και να αποκτουν μεγαλυτερη μυϊκοτητα.

Ο δικεφαλος ειναι απο τους πιο μικροτερους μυς του σωματος και για να μεγαλωσει χρειαζεται μονο ενα μικρο ερεθησμα,δεν θελει πολλες ασκησεις αλλα 2 με 3 ακησεις και οχι πανω απο 3 σετ την ασκηση ειναι πολυ καλα,βεβαια οι ασκησεις θα πρεπει να γινοντε με ελευθερα βαρη και οχι σε μηχανηματα,τα ελευθερα βαρη βοηθουν πολυ περισοτερα και πιανουν σωστα οι ασκησεις.

Οσο για το τρικεφαλο εδω αλαζει το θεμα,ο τρικεφαλος αποτελει τα δύο τρίτα του συνόλου του άνω βραχίονα και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να τον παραμελησουμε.Αν δεν γυμναζουμε τον τρικεφαλο δεν θα μπορεσουμε ποτε να κανουμε ενα μεγαλο και ογκωδεις μπρατσο.Για τον τρικεφαλο θα πρεπει να κανουμε 3 ασκησεις (το μεγιστο 4) και παντα 3 σετ στην ασκηση.

Πολυ σημαντικο ειναι τα χερια να μην τα γυμναζουμε πανω απο δυο φορες την εβδομαδα.Καλα ειναι να τα γυμναζουμε μετα απο ενα μεγαλο μυς π.χ στηθος η πλατη,η μονα τους σαν μία ενιαία μονάδα.

Αν εχεται προβλήματα με την ανάπτυξη των χεριων σας,τοτε θα πρεπει να γυμναζεται τα χερια σας μετα απο ενα μεγαλο διαλειμα,π.χ αν κανεται διαλειμα με την γυμναστικη το Σαββατοκύριακο τοτε θα πρεπει να γυμναζεται τα χερια σας την δευτερα,μετα απο ενα μεγαλο διαλειμα τα χερια ειναι ξεκουραστα και μπορουν να αποδοσουν πολυ καλυτερα.

Αν θελεται να δειτε αν οντως πραγματικα δουλευει αυτο το προγραμα τοτε δεν εχεται παρα να το δοκιμασεται.

copyright:www.bodyfreaks.com
Κατηγορίες
Uncategorized

Comments