sakis

Διατροφη,γυμναστικη και υπνος

Rate this Entry
Διατροφη,γυμναστικη και υπνος

Η διατροφη και η γυμναστικη ειναι οπως ενα ζευγαρι που τεριαζει μαζι.Της περισοτερες φορες με το ζευγαρι αυτο της διατροφης και της γυμναστικης αυτο που θελουμε να πετυχουμε ειναι η το αδυνατισμα,γραμωση,η το χτυσιμο των μυων και ο ογκος,βεβαια και στης δυο περιπτωσεις βοηθαμε το σωμα μας ετσι
ωστε να εχει της καλυτερες επιδοσεις.



Γυμναστικη και Πρωτεϊνη
Γυμναστικη με βαρη και πρωτεϊνη πανε μαζι και μονο ετσι μπορουμε να πετυχουμε στο χτυσιμο των μυων και στην αποκτηση περισοτερης δυναμης.Πρωτεϊνη μπορουμε να παρουμε απο συμπληρωματα διατροφης και απο την καθημερινη μας τροφη.Αυτο που θα πρεπει να προσεξουμε ειναι να τρωμε τροφιμα καθαρα και οσο γινεται με πολυ πρωτεϊνη.


Η Σωστη ωρα για το σωστο γευμα
Η διατροφη μας θα πρεπει να εχει πολλα γευματα (ανα τρεις ωρες) που να ειναι πλουσια σε πρωτεϊνη,υδατανθρακα και καλα λιπη.
Θα πρεπει να μοιραζουμε της τροφες μας σε ολη την διαρκεια της μερας και το βραδυ πρωτου την κατακλιση το γευμα που θα τρωμε θα πρεπει να ειναι ευκολο στην πεψη.Μετα απο μια πολυ δυνατη προπονηση θα πρεπει να τρωμε καλα και σωστα ετσι ωστε να δωσουμε στο σωμα μας τα καυσιμα που χρειαζεται για να αναπληρωσει την χαμενη ενεργεια και να ταϊση τους μυς μας.


Γυμναστικη και υδατανθρακας
Οτι ειναι η πρωτεϊνη για τους bodybuilder ειναι οι υδατανθρακες για τους αθλητες αεροβικης,στιβου και ειδικα των αθληματων αντοχης.Οποιος κανει δυο και παραπανω ωρες γυμναστικη ημερεσιως ειτε ειναι bodybuilder ειτε κανει καποιο αθλημα αντοχης θα πρεπει να καταναλωνει υδατανθρακες ειτε απο την διατροφη του ειτε απο καποιο συμπληρωμα.

Υπνος
Ο υπνος ειναι πολυ συμαντικος για αθλητες,με τον υπνο ξεκουραζονται και μεγαλωνουν οι μυς μας,θα πρεπει τουλαχιστον καθημερινα να κοιμομαστε γυρω στης 7 ωρες,αυτο θα μας βοηθηση να αποδωσουμε πολυ πιο καλυτερα στην γυμναστικη μας.

Πηγη:www.bodyfreaks.com
Κατηγορίες
Διατροφη

Comments

  1. Το avatar του χρήστη IOANNIS AITINIDIS
    καλησπερα ειμαι νεο μελος στο club και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς που έχω οσον αναφορά το ποιά συμπληρωματα πρέπει οπωσδήποτε να λαμβάνονται για να έχουμε θετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη μας.Προσωπικά εγώ χρησιμοποιώ πρωτείνη,κρεατίνη,αμινοξέα,CLA και ΖΜΑ.Αυτός ο συνδιασμός με βοήθησε να αλλάξω τελείως το σώμα μου τα τελευταία δύο χρόνια που ασχολούμαι με την γυμναστική με αντιστάσεις.

    Πρέπει να σημειώσω οτι πρίν δύο χρόνια ζύγιζα 130 κιλά και με τα παραπάνω κατάφερα να φτάσω στα 86.

    Κάθε συμβουλη είναι δεκτή.