deca

κανονες ογκου

Rate this Entry
1.τρωτε οσο πιο πολυ μπορειτε.

οσο πιο πολυ τρωτε τοσο πιο πολυ ενεργεια κερδιζεται απο καθε γευμα,μην τρωτε ομως μονο σαβουρα αλλα φατε σωστα και καλα.οπως ξερουμε ολοι για να αναπτυχθει ενας μυς θελει καλη τροφη και οταν λεμε καλη τροφη ενοουμε γευματα πλουσια σε πρωτεϊνη,υδατανθρακα και καλα λιπη.καλα θα ειναι να κανεται 5 με 6 γευματα καθημερινα σε περιοδο ογκου και να προσπαθητε να τρωτε τουλαχιστον 2 με 3 γραμμαρια πρωτεϊνη και 4 με 5 γραμμαρια υδατανθρακα ανα κιλο σωματικου βαρους.

2. αεροβικη ασκηση

σε περιοδο ογκου ξεχαστε την αεροβικη ασκηση,μια φορα την εβδομαδα φτανει.

3.γυμναστηται με προγραμμα σπλιτ με σωστες ασκησεις ,σωστα κιλα και σωστα διαλειματα

το προγραμμα σπλιτ σας βοηθαει ετσι ωστε να γυμναζεται δυο σημεια μυων την ημερα,συνηθως ενα μεγαλο και ενα μικρο μυς αυτο βοηθαει στην καλυτερη αναρωση των αλλων μυων.

οι ασκησεις που πρεπει να ακολουθητε στο προγραμμα σας θα πρεπει να ειναι συνηθως οι βασικες ασκησης γυμναστικης οπως π.χ ο παγκος για στηθος,το μονοζυγο,σκουωτ και αρσεις θανατου που πανω σε αυτες θα πρεπει να προσθεσετε και της δευτερευοντες.

τα κιλα που θα πρεπει να σηκωνεται θα πρεπει να ειναι το 70 με 80% του βαρους που μπορειτε να εκτελεσετε σε μια επαναλυψη.δηλαδι αν μπορειτε να σηκωσετε 100 κιλα παγκο μια φορα τοτε θα πρεπει να κανετε με 70/80 κιλα 4 σετ απο 8 επαναλυψεις.

τα διαλειματα αναμεσα απο καθε σας σετ δεν θα πρεπει να ειναι παραπανω απο 2 λεπτα,οπως επισης η επαναλυψεις δεν πρεπει να γινονται με γρηγορο ρυθμο αλλα αργα και σωστα.

επισης θα ειναι καλα να μην κανεται συνεχεια με την ιδια σειρα της ασκησης του προγραμματος σας αλλα να της αλαζετε συνεχεια.

4.ξεκουραση,υπνος και υπερπροπονηση

η ξεκουραση ειναι το αλφα και το ωμεγα στην γυμναστικη,προσπαθηστε να κοιμοσαστε 7-8 ωρες την ημερα,ετσι το σωμα σας θα καταφερει να ξεκουραστη και να σας δωσει το καλυτερο επιθημητο αποτελεσμα.μην προπονητε τον ιδιο μυς του σωματος σας παραπανω απο μια φορα την εβδομαδα,αφηστε τον να ξεκουραστει,αν γυμναζετε ολο τους ιδιους μυς πολες φορες μεσα σε μια εβδομαδα το μονο που θα καταφερεται ειναι να κουρασεται τον μυς και να παθεται υπερπροπονηση.
Κατηγορίες
Uncategorized

Comments