The bodybuilding Blog of Hulk

τα 15 λαθοι της γυμναστικης

Rating: 2 votes, 4,50 average.
πολοι απο εμας πανε στο γυμναστηριο ειτε για να αδυνατισουν ειτε για να στρωσουν το κορμι τους ειτε για να φτιαξουν ενα κορμι πολυ γυμνασμενο.συνηθως παμε στο γυμναστηριο και ισως χωρις να το θελουμε η επειδη δεν μας εχει ενημερωσει καποιος γυμναστης κανουμε πολλα τραγικα λαθοι και αυτο πολυ τακτικα.

παρακατω γραφω τα πιο τακτικα λαθοι της γυμναστικης μας ετσι ωστε να αποφυγουμε τους τραυματισμους η οτιδηποτε μπορει να βλαψει το σωμα μας.



• 1. ζεσταμα
το πιο τακτικο λαθος που κανουμε ειναι να μην κανουμε ζεσταμα πρωτου την γυμναστικη με βαρη,αυτο ειναι πολυ τραγικο λαθος και μπορει να φερει τραυματισμους στο σωμα μας.ενα καλο ζεσταμα ειναι απο 5 μεχρι 10 λεπτα π.χ στο ποδηλατο,διαδρομο,ελειπτικο ακολουθοντας δυο τρεια σετ στης πρωτες ασκησεις μας με ελαφρια βαρακια.

2. κακη διατροφη
μια κακη διατροφη δεν μπορει να καλυψει της διατροφικες αναγκες που εχει ενας αθλητης και να του δωσει την δυναμη που χρειαζεται.μια μακροχρονια κακη διατροφη ριχνει πολυ τον αθλουμενο δεν του δινει τα επυθημυτα αποτελεσματα και μπορει να τον αρωστησει κιολα.ενας αθλητης θα πρεπει να κανει μια σωστη διατροφη πλουσια σε πρωτεϊνη,βιταμινες,καλα λιποι και επισης αυτα που δεν μπορει να τα παρει απο την διατροφη του να τα συμπληρωσει με καποιο συμπληρωμα.

• 3. καντε την ασκηση σωστα
σηκωστε σωστα τα βαρη,καντε σωστα την ασκηση και μην χορευεται σαν σουστα,γιατι εχεται βαλει περισοτερα κιλα απο οτι μπορειτε να σηκωσετε,το μονο που θα καταφερεται ειναι να τραυματηστητε. το σωμα σας πρεπει να ειναι στην σωστη θεση,πρεπει να ειστε συγκεντρωμενοι και η δυναμη θα πρεπει να ερχεται απο τον μυ που γυμναζετε. αν δεν μπορειτε να κανετε την ασκηση σωστα διοτι τα κιλα που βαλατε ειναι πολλα τοτε θα πρεπει να τα ελάτωσετε και να βαλετε τοσα οσα μπορειτε να σηκωσεται σωστα.

• 4. μισες κινησης
μην κανεται της ασκησεις με μισες κινησης για να δειξεται οτι μπορειτε να σηκωσετε πολλα κιλα.καντε σωστες ολοκληρες κινησης και γιατι μονο ετσι μπορειτε να κανατε ενα ομοιομορφο μυς.

• 5. ενδιαμεσα απο της ασκησεις χρειαζεται διαλειμα
καντε συνεχεια ενα μικρο διαλειματακι μετα απο καθε ασκηση,αυτο το μικρο το διαλειμα το χρειαζεται το σωμα σας και θα σας βοηθηση να βγαλεται καλυτερα το προγραμμα της γυμναστικης σας.

• 6. μην ξεπερνατε το Maximum της δυναμης σας
πολυ στο γυμναστηριο κανουν αυτο το τραγικο λαθος και ενω ειναι νεοι στο αθλημα επειδη κανουν ενα δυο μηνες νομιζουν πως πρεπει να ξεπερασουν το maximum της δυναμης τους για να τους βοηθησει η ασκηση και βαζουν παρα πολλα κιλα στα μηχανηματα.βεβαια αυτο δεν ειναι καλο και το μονο που μπορει να φερει ειναι τραυματισμους.μην βιαζεστε με ενα καλο προγραμα με το καιρο θα καταφερεται να ανεβητε σε δυναμη και σε κιλα.

• 7. μακροχρονια προπονηση
η μακροχρονια δυνατη προπονηση χρειαζεται και σωστο διαλειμα,αν δειτε οτι ειστε κουρασμενος και σας λειπη η δυναμη ενω τρωτε και ξεκουραζοσαστε σωστα τοτε ειναι ο καιρος για λιγο παραπανω διαλειμα,καντε μια εβδομαδα διαλειμα απο το γυμναστηριο και προσπαθηστε να ξεκουραστειτε σωστα,να ειστε σηγουρι οτι μετα το διαλειμα θα εχεται πολυ περισοτερι δυναμη.επησης καλα θα ειναι να πηγενεται μια με δυο φορες το χρονο στο γιατρο για γενικες εξετασεις.

• 8. μην ανηγεται συζητησης μεγαλου βαθμου
οταν προπονουμαστε θα πρεπει να συνγκεντρωνομαστε στην προπονηση μας ετσι ωστε να καταφερουμε να γυμναστουμε καλα.πανω στην προπονηση δεν πρεπει να ανηγουμε μεγαλες συζητησης η να κοτζομπολευουμε,τετοιου ειδους συζητησης μας απομακρυνουν απο την σωστη προπονηση.

• 9. γυμναστικη ανα διαστηματα
μην γυμναζοσαστε ανα διαστηματα αλλα καντε ενα εβδομαδιαιο προγραμα γυμναστικης και πηγενεται γυμναστηριο τουλαχιστον 3 φορες την εβδομαδα και αυτο για οσο πιο μεγαλο χρονικο διαστημα μπορειτε.αν γυμναζεστε ανα διαστηματα αλαζεται τοσο πολυ το ρυθμο της ζωης σας που δεν ειναι καλο για το σωμα σας.

• 10. ακολουθηστε το δικο σας προγραμμα
ειναι φυσιολογικο να δεις καποιον στο γυμναστηριο με ενα πολυ ομορφο σωμα και να ζηλεψεις,ομως μην προσπαθεις να ακολουθησεις το δικο του προγραμμα γιατι αυτος κανει πολλα χρονια γυμναστικη και εσυ εισαι αρχαριος η ακομα δεν εισαι ετοιμος για τοσο δυνατο προγραμα.ολα με το καιρο τους.ακολουθηστε το προγραμα που σας εδωσε ο γυμναστης σας και αλαζετε το σταδιακα περνωντας και γνωμες απο τους πιο εμπειρους αθλητες στο γυμναστηριο,ετσι θα καταφερεται να εχεται επυθημητα αποτελεσματα.

• 11. μην γυμναζοσαστε αν ειστε κρυωμενοι,αρρωστοι
η περισοτεροι αθλητες δεν γυμναζονται αν ειναι κρυωμενοι,ομως υπαρχουν και οι πωρωμενοι που νομιζουν οτι πρεπει να γυμναστουν ανεξερετως αν ειναι αρρωστοι.αυτο ειναι ενα μεγαλο λαθος που μπορει να φερει παρα πολλα προβληματα στο σωμα.αν ειστε αρρωστοι καθηστε στο σπιτακι σας μεχρι να αναρωσεται και μολις αναρωσεται πηγενεται στο γυμναστηριο.

• 12. σωστη αναπνοη
η σωστη ασκηση θελει και σωστη αναπνοη,για να γινει η σωστη αναπνοη θα πρεπει να συγκεντρωθουμε στην ασκηση που κανουμε και να αφησουμε ολα τα προβληματα μας εξω απο το γυμναστηριο.μια σωστη αναπνοη φερνει παρα πολλα επυθυμητα αποτελεσματα στην ωρα της ασκησης.

• 13. προγραμμα γυμναστικης
οι περισοτεροι αρχαριοι αθλητες ειναι πολυ βιαστηκοι και θελουν να δοκιμασουν τα παντα στο γυμναστηριο ετσι ωστε να δουν γρηγορα μια λαγη στο σωμα τους, αυτο δεν τους βοηθαει καθολου διοτι το σωμα αντιδρα αργα και ειδικα με την παροδο της ηλικιας.μην ειστε βιαστηκοι,πρεπει να εχετε υπομονη και επιμονη και τα αποτελεσματα θα ερθουν απο μονα τους.το προγραμμα που κανεται θα πρεπει να το κανεται απο 3 μεχρι 6 εβδομαδες και μετα θα μπορεσετε να το αλαξετε,με το καιρο θα μπειτε σε ενα πολυ καλο προγραμμα που θα σας βοηθησει παρα πολυ.

• 14. φοβος απο τα μηχανηματα
πολλα ατομα σε μεγαλη ηλικια οπως επισης ακομα πολλες γυναικες φοβουνται να κανουν βαρη γιατι νομιζουν πως θα τραυματηστουν η πως θα γινουν τερατα με πολυ μεγαλους μυς και ετσι κανουν μονο διαδρομο,ποδηλατα κ.τ.λ αυτο ειναι μεγαλο λαθος και θα πρεπει να μην το κανουν.η ιατρικη επιστημη εχει αποδειξη παρα πολες φορες οτι η σωστη γυμναστικη και η αυξηση μυων βοηθαει σε μια καλυτερη υγεια.

• 15. νερο
πινεται νερο στην διαρκεια της γυμναστικης σας,βεβαια σιγα σιγα και οχι μονομιας ενα λιτρο.τα υγρα που χανεται θα πρεπει να τα αναπληρωνεται.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  bench-press.jpg
Εμφανίσεις:  1256
Μέγεθος:  26,4 KB
Κατηγορίες
Uncategorized

Comments

  1. Το avatar του χρήστη ρορι81
    Χρησιμοποιώ πάντα μια δωρεάν υπηρεσία από Viaddress.com οταν ψωνίσω από τις Ηνωμένες Πολιτείες, διότι σας προσφέρει μια δωρεάν ΗΠΑ εικονική διεύθυνση έτσι μπορείτε να ψωνίσετε από κάθε έμπορος των ΗΠΑ ή των ΗΠΑ πωλητής και τα πακετα θα διαβιβαστουν στο σπίτι σας. Μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν στο http://www.viaddress.com, θα λάβετε ένα email με τις αμερικανικές διεύθυνσή σας αμέσως, και μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτό για ψώνια σε κάθε έμπορο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ Amazon και το eBay. . Είναι πολύ χρήσιμο, δωκιμαστε το: http://www.viaddress.com
  2. Το avatar του χρήστη combos214
    γεια σας ειμαι ο βασιλης ειμαι 32 χρονον 68 κιλα κ 1.70 υψος!παω γυμναστιριο 5 μηνες ημουν 79 κιλα κ τωρα 68!!!εχασα αρκετα κιλα απο την κοιλια(οχι ολα) κ θελω να βαλω ογκο παντου(εχω πολυ αδυνατα χερια) παιρνω λιποδιαλυτες lipo 6 black 2 εβδομαδες τωρα,απο σημερα πρωτεινη serious mass κ κρεατινη πρωι κ μετα την προπονηση,αμοινοξεα liquid πριν κ μετα την προπονηση,κ καρνιτινη liquid πρωι κ βραδυ!!!θελω την βοηθεια σας για να βαλω ογκο κ μια σωστη διατροφη!!!!δουλευω απο τισ 6 μιση πρωι μεχρι 2 μεσιμερι σε δουλεια με βαρη(εμπορια κρεατων) κ παω γυμναστιριο 3-4 φορες την εβδομαδα 8 απογευμα με 10 περιπου!!!περιμενω απαντηση σας ευχαριστω πολυ